Sevdiğinin Aklından Çıkmamak İçin Dua


Sevdiğiniz kişinin sizi düşünmemesinden sizden uzak durmasından sürekli sizi unutmasından ve sizi aramamasından şikayetçi iseniz ve bu ilgiyi sevgiyi hakettiğinizi düşünüyorsanız bu konuda etkili uygulamalarımız var.Yıllardır bir çok kişiniz gönül yaralarını sardık ve sevdiklerine kavuşturduk.Konu hakkında daha detaylı bilgi için bizimle iletişime geçiniz.

Bir önceki yazımız olan Evden kaçırma büyüsü başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.


18 Yorum

murat (29 Mart 2014)

sa. olcay bey birini seviyorum 3 ay kadar beraberdik evlenme niyetimiz vardı saçma sapan bişe için beni bıraktı .ben onun beni düşünmesini aklından hiç çıkmamak bana aşık olmasını istiyorum ne yapabiliriz bu konuda.

saygılar….

Cevapla

    sefa (22 Ağustos 2014)

    murat kardesim Bu dünya için kendinizi Atese atmayın. Büyü yapan ve yaptıranların ahirette yeri yoktur. Bu da su manaya geliyor. en fazla 70-80 yıl kazanç ve sonsuzluk kaybetmek oluyor. değmez. Allah Hidayet Eylesin..

    Cevapla

April (02 Eylül 2014)

CCanim ben olcay hocaya birsey yaptırdım kesin olur dedi. Olmayi birak tamamen kaybettim. Olcay hocaya borc harç bularak para yolladim olmazsa iade edicem dedi. Malesef ne parami ödedi geri nede dediği oldu. Ustune birde boşver o adamdan hayır yok sana dedi. Anlıyacağınız giden umutlarım ve pram oldu.

Cevapla

sevinc (21 Temmuz 2015)

Selam.lütfen yardım edin bana.sevdiğim erkeğin saç tüğü var bende ne yapa bilirim.onu cok seviyorum ama ilişkimiz soğudu

Cevapla

büyülere inanmayın kendinizi yakmayın... (11 Şubat 2017)

Bunlar boş şeyler hepsi reklam allah kısmet ederse eder.

Cevapla

Tütüncü memo (08 Ocak 2018)

Merhabalar ben evliyim ve 1 çocuğum var karım benden nefret ettiğini söylüyordu. Hem de cocuğumuzun gözleri önünde bana bağırıyor ve boşanacağım demeye başlamıştı. Bende dayanamadım. İnternetten Olcay hocayi buldum, irtibata gectim.Olcay  hocamızla birlikte vefk işlemi yaptık. Bir ay içerisinde karım yavaş yavaş düzeldi. Artık evimizde kavgalar yok denilecek kadar az. Allah Olcay hocadan razı olsun.

Cevapla

okan (21 Ocak 2018)

Karımla 10 yıldır evliydik şimdi evi terk etmişti beni istemediğini söylemişti ben onun gitmesini istemiyordum bana geri gelsin istiyordum bana olan sevgisi bitmişti farkındaydım bunun için vefk yaptırmak istiyordum olcay beyi gördüm yaptığı vefkler de çoğu kişide sonuç sağlamış gerçekten işinin ehli olduğuna karar verdim ve aradım bana detaylarını anlattı sağolsun sonra başladık çalışmaya ben ankaradayım geldi vefk bana iş yerime adres vermiştim neyse aldım başladım hocam zaten miskle tütsü kokularıyla zaten açar açmaz cezb oldum 24 gün sonra ilk etkilerini gördüm ve 40 olunca hocam bakımını yaptı tutmuş dedi gerçektende de tuttu çok iyiym karımla şimdi 🙂

Cevapla

cemil (31 Ocak 2018)

Merhaba. Benim eşim aldatmaya başlamıştı. Kocamı çok seviyordum ayrılmak istemediğim için bağlama vefki yaptırmak istedim. Sonrasında araştırırken Olcay hocanın ismini çok duydum. Sağ olsun beni yarı yolda koymadı diğerleri gibi. Kocam kısa süre de o kötü kadından kurtuldu ve artık benimle. Çok mutluyuz. Bana eskisinden de daha iyi davranıyor. Çok şükür yuvam bozulmadı.

Cevapla

ibrahim (13 Şubat 2018)

Herkese selam. Arkadaşlar olcay hoca kral bir insan gerçekten eşi benzeri yok. Ne desem ne yazsam bilemiyorum. Olcay hocam yaptığı vefk sayesinde kocam bana kör kütük bağlandı resmen. Daha önceleri kumar hayatı içkisi zinasını çektim iki çocuğumun hatrına yıllarca sıkıntı çektim ama şimdi kocam bambaşka birisi oldu ben uzakta olduğum için hocam bana vefki kargo yaptı aldım taktım taşıdım ve uygılamadım sonuçlar harika kesinlikle öneririm.

Cevapla

süleyman (20 Mart 2018)

Selamün aleyküm arkadaşlar, ben daha önceleri bir çok medyum ve hocaya işlem yaptırmış birisi olarak sizlere kısaca başımdan geçenleri anlatacağım. Bundan bir kaç ay zaman önce uzun süren araştırmalarım sonucunda medyum olcay beyle tanıştım. Aslında tavsiye üzerine de diyebilirim. Bir yakınım var ismi selda o başka bir sıkıntısı için olcay beyle çalışmış ve memnun kalmış. Sonrasında bende olcay bey hocayla çalışmaya karar verdim kendisi çok ilgili sağolsun sorunumu şıp dedi anladı. Bebek uygulamasından bahsetti çok etkili bir telkin olduğunu detaylı şekilde aktardı bana. Bende yaptırdım ve 12 gün sonra istediğim oldu çok şaşırdım ve karmaşık duygular yaşadım sevinç ve şaşkınlığım:) şimdi çok mutluyum eşimle aramızdaki sorunlarda kayboldu teşekkür ve tavsiye ediyorum.

Cevapla

sezen (24 Mart 2018)

Sevgili kardeşlerim olcay hocamın yptığı vefk sayesinde yuvam dağılmaktan kurtuldu. Çok iyi bir medyum tanıdığım iyi insanların başında. Güvenerek çekinmeden danışabilirsiniz kesinlikle ağzım dilim yanmadı ve çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. Googleye medyum olcay yazınca zaten çıkıyor. Çok uzun zamandır bu işe girmiş zaten o bana ayrıca bir güven vermişti vergi levhası da var resmi çalışıyor doğru bir kişilik. Kesinlikle olcay hocayı tavsiye ediyorum çalışan asla pişman olmaz. Daha önce başka medyum hocalara da yaptırmıştım vefk olmadı. Ama olcay hocamın işi prensibi çalışma stili vefkleri bambaşkaymış iyi ki tanıdım memnun kaldım bende.

Cevapla

selçuk (10 Nisan 2018)

Sevdiğim kişinin bana bağlanması için uzun süren araştırmalar yapmıştım. Kendim dualar okudum internetten kitaplar aldım hiç biri bin fayda etmedi. Olcay hoca diye yorumları okurken bende etkilendim. Denemek istedim ve benim için son insandı olcay bey. Havas ilmiyle ilgileniyor zaten konuşmalarımızda da bana detaylıca anlattı kibar bir insan. Neyse vefk çalışmasına karar verdik başladık ve inanırmısınız öyle birşey oldu ki önce engelimi kaldırdı sonra buluşmak istedi. Çıktık dışarıda bir kahve içtik  şuan çok daha iyiyiz Allah razı olsun olcay hocamdan 🙂

Cevapla

handan (12 Mayıs 2018)

Ben de son 2 ay içinde 3 farklı medyuma başvurdum internetten bularak 3′ü de kandırdı. Bir tanesine tam tamına 9000 TL kaptırdım. Basiretim bağlandı resmen 2 günde yüzde yüz çözüm deyince nasıl gönderdim onu bile hatırlamıyorum yazınızı önceden okusaydım göndermezdim… garanti verenlere inanmayın yalancılar arkadaşlar bir saat sonra ölmeyeceğimizin garantisini kim verebilir akıl var mantık var. Ama olcay bey gerçekten doğru bir insan beni hiç pişman etmedi sabırla dinledi yardımcı oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Yaptıran pişman olmaz bir daha yaptırır ve herkese öneriri ben memnun kaldım ve öneriyorum kesinliklee.

Cevapla

ilyas (29 Temmuz 2018)

Selamlar sorunumu sizlerle paylaşmak istiyorum 7 ay önce karımdan ayrıldım ne ettimse geri döndüremedim inat oğlu inat bir yapısı var keçiden belkide daha fazladır. Sonra internette hocalar medyumlar bakmaya başladım ve olcay hocayla karşılaştım. Çok araştırdım baktım inceledim memnun kalan insanların çok daha fazla olduğunu doğru biri olduğuna karar verdim. Olcay hoca gerçekten bir çok konuda kendini ıspatlamış alanı geniş bir ilim sahibi kişilik. Emin olup kararımı verdikten sonra da çalışmalara başladık. Doğum bilgileri aldı ön bakım yaptı üzerimde çok çok eskiden olan büyü kalıntılarını temizledi. Öyle bir vefk yaptı ki daha başlar başlamaz bana anında tesirini gösterdi şoke oldum ama inandım artıkda bu işin olacağına. İlk anda ben rüyaarımda gördüm sonra vefk geldi takmaya başladım duasını okuduğum ikinci günü karım mesaj attı ve sürekli beni düşündüğünü pişman olduğunu söyledi çok sevindim ama karıma da belli etmedim ve hocamın dediklerini harfiyen yaptım. Şimdi ikinci çocuğumuz olacak saygılar 🙂

Cevapla

özge (18 Eylül 2018)

Ben son haftadir sevdigim insanla cok kavga ediyordum, ailem bu insani 4 senedir taniyor ama kabullenmiyorlardu ve sevmiyorlardı. Ananem elinden geleni yapti bizi ayirmak icin ama basaramadi. Su siralar cok kavga ettigimiz icin supheleniyordum. Cozumu varmidir bunun derken olcay hocayı buldum nette erkek arkadasima cok deger veriyorum ve asla ayrilmak istemiyordum benimle çok uğraştılar ama yapamadılar sonunda evlendik ve buna vesile olan olcay hocama sonsuz teşekkürler…

Cevapla

esra (05 Ekim 2018)

Sevdiğim kişinin bana bağlanması için uzun süren araştırmalar yapmıştım. Kendim dualar okudum internetten kitaplar aldım hiç biri bin fayda etmedi. Olcay hoca diye yorumları okurken bende etkilendim. Denemek istedim ve benim için son insandı olcay bey. Havas ilmiyle ilgileniyor zaten konuşmalarımızda da bana detaylıca anlattı kibar bir insan. Neyse vefk çalışmasına karar verdik başladık ve inanırmısınız öyle birşey oldu ki önce engelimi kaldırdı sonra buluşmak istedi. Çıktık dışarıda bir kahve içtik  şuan çok daha iyiyiz Allah razı olsun olcay hocamdan 🙂

Cevapla

kemal kürşat (07 Aralık 2018)

Arkadaşlar benim de eşim ile bir takım sorunlarım  var Olcay hoca bana yardım edebilir mi lütfen yorumlarda belirtiniz. İyi günler

Cevapla

arzu (12 Mart 2019)

Herkese selam. Arkadaşlar olcay hoca kral bir insan gerçekten eşi benzeri yok. Ne desem ne yazsam bilemiyorum. Olcay hocam yaptığı vefk sayesinde kocam bana kör kütük bağlandı resmen. Daha önceleri kumar hayatı içkisi zinasını çektim iki çocuğumun hatrına yıllarca sıkıntı çektim ama şimdi kocam bambaşka birisi oldu ben uzakta olduğum için hocam bana vefki kargo yaptı aldım taktım taşıdım ve uygılamadım sonuçlar harika kesinlikle öneririm.

Cevapla