Medyum Dolunay Sor

BU ALANDA SORMUŞ OLDUĞUNUZ SORULAR VE İSTEKLER EN KISA SÜRE İÇİNDE YANIT ALICAKSINIZ

Resmi Sitemiz: https://www.buyu.net/

Randevu Sorular İçin:0555 171 85 40

“Medyum Dolunay Sor” için 35 yorum var.

  1. Merhaba hocam sevgilim bana karşı biraz ilgisizleşti eski kadar ilgili değil bunun değiştirmek için bana yardım eder misiniz ve de kendime bağlamak dışarıyı gözü görsün istemiyorum yardımızı bekliyorum.

  2. Merhabalar Bir türlü kısmetim açılmıyor evlilik hayalleri kuruyorum hiç birşeyler yolunda gitmiyor

  3. 22yıllık evliyim evlendiğim günden itibaren cinsel ilişkim çok iyi gitmesede arada bir oluyordu 8yıldır eşimle hiç ilişkiye giremedik ne kadar denediysek hep hüsran ne yapıcağımı bilmiyorum ten uyumumuz yok sanırım nasıl nereye kadar bu şekilde gidecek bilmiyorum çok üzgünüm

  4. Ben 10 yıllık evliyim karımla çok iýidim karim çalışmaya başladı 4 yıldır karim deyişimeye başladı benimle ilgilenmiyor benden ayrı yatıyor 4yildan beri kendisine dokundutmuyor benden kaçıyor sabahtan geç yarışına kadar vatzapta vaktini onunla geçiriyor bana soğuk davranıyor dokunsam dokunma bana diyor karımla ilişki ye girmek istiyorum ama beni ret ediyor bana yardımcı ola bilirmisiniz 4 yıldan beri böyleyiz evde huzursuzluk başladı bana lütfen yardım edebilirmisiniz

  5. EŞİMLE OCAK AYINDA MAHKEMEM VAR BEN EŞİMDEN AYRILMAK İSTEMİYORUM İKİ ÇOCUĞUM VAR VE KÜÇÜKLER BİRİ DÖRT BİRİ İKİ YAŞINDA BAŞKA BİR AİLE KURMAYI DA DÜŞÜNMÜYORUM AİLEMİ KURTARMAK İÇİN SİZDEN RİCA ETSEM BANA EŞİMİ BU KARARINDAN VAZGEÇİRİP ESKİ MUTLU GÜNLERİMİZE DÖNMEMİZİN BİR ÇARESİ VAR İSE YAZAR MISINIZ?

  6. merhaba karım ve annem anlaşamıyorlar birbirlerini sanırım sevmiyorlar. bu durumu düzeltmek için çok çaba sarf ettim ama olmuyor biz dua veya büyü var mıdır birbirlerini sevsinler mutlu mesut yaşayalım.

  7. Artık dayanamıyorum ailem aşırı derecede beni bunaltıyor evleneceğim adamdan tutun arkadaşım yürüyüşüme kadar karışıyorlar… İlçeden ilçeye bile gidemiyorum. Ne olursunuz Bi dua vefk tılsım bana yardım edin beni artık bıraksınlar git evden desinler… Ne olur dönüş yapın

  8. Ailem aslında annem beni zengin biriyle evlendirmek istiyor ama bnm sevgilim var BN sevgilimden ayrılmak istemiyorum annemi nsl onlardan vazgecirebilirim lütfen yazabilir misiniz

  9. Merhaba hocam

    Çok sevdiğim bir kız arkadaşımın bir sevgilisi var
    Kız ayrılmak istiyor fakat erkek arkadaşı benden ayrılırsan ailene evli bir erkekle ilişkin olduğunu söyleyecem deyip şantaj yapıyor
    Varmıdır bu kızı bundan kurtaracak bir dua
    Tşk

  10. Sevdiğim adam benim onu sevdiğimi bilmediği için gidip başkasıyla nişanlandı. Ama mutlu degil beni seviyor ayrılmak istiyor ama yapamıyor. Yardımcı olur musunuz? Lütfen..

  11. Merhaba dolunay hanım eşim normalde sürekli içki içmez ama bu ara parası olsa her gün içecek arkadaş ortamı da iyi degil bir de sürekli iş değiştiriyor bi yerde kalamıyor ve en büyük sıkıntı benimle ilgili 5 dk iyiyse 10 dk sonra kavga gürültü başlıyor ne yaptigini bilmiyor bazen sizce neden böyle 😢

  12. Hocam çalıştığIMerhabalar iş yerinde istirahat uğradım ama işten ayrılınca diye bana eziyet ediyorlar hasta olduğum için başka iş yerlerinde çalisamiyorum bakmak durumunda olduğum iki kızım var bu işimi bIrak’tan bana düşenlik yapanlar kendileri işi bırakmalari icin neyapmaliyim hocam yardimiza ihtiyaçım var ne olur yardım edin bu kişiler 3 kişi

  13. Hocam merhaba ben sevgilimle aramda birşey yokken bir anda kötü oldu ve ayrıldık şimdi onun tekrar bana dönmesini istiyorum nasıl bi işlem yaparsınız lütfen

  14. Merhaba hocam kayınvalidem ve görümcem herşeye konuşuyorlar herşeye karışmaya çalışıyorlar ben onlarla muhattap olmak istemiyorum eşimi de çok kıskanıyorum araya mesafe koymal için yardım istiyorum uzak dursunlar bizden

  15. Hocam merhaba benimde sizden ricam var birini kendime bağlamak istiyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz sizden ricam ama cok param yok hocam ama gercekten yardıma ihtiyacım var lütfen ne olur bana yardım edin

  16. Merhaba kız kardesimin esi baskasıyla ilişkisi var onu o kadından nasıl ayırırım bi çocukları var yetim büyümesin banaa yardımcı olurmusunuzz

  17. Arkadaslar Dolunay hocayla tanisali cok olmadi ama hocamiz oylesine iyi birisi ki calismanizi tavsiye ederim.
    Ben cok zor durumdaydim sevgilimle olan ayriligimdan sonra.
    Daha sonra Dolunay hocama ulastim ilk tavsiye ettigi sey icin butcem kurtarmadi ogrenci oldugum icin.
    Dolunay hocama durumu belirttim o da cok cuzi bir miktarda odeyebilecegim kadarina getirdi ve basladik calismalara anliyacaginiz ise hocamin parada pulda gozu olan birisi degil o sadece yardımcı olmak icin ugrasan birisi siddetle tavsiye ederim calismanizi.

  18. Hocam ben kımle konuşmak istesem sonuç alamıyorum herkes benden ayrıldıktan sonra nefret edıyo bır tane hoca buldum oda bana baktı dedı kı sana bır kadın büyü yapmış mezara gömmüş ne kadar doğru acaba 70 yasına kadar evlenemezsn dedı

  19. Eski nişanlım ailesinin doldurusuna geldi , beni kullanıp bıraktı. Bana yalvar yakar geri dönmesini istiyorum. Etmediğim dua kalmadı yillardir 5 sene oldu. Kendileri ailecek mutlu mesut yasiyolar benim hayatim maffoldu. Hala dönmesi mümkün mü ? Bana yalvarsın istiyorum . Var mı bir formül uygulayabilecegim.

  20. Canim ben calistigim is yerine muhtac birini aldrdim sekreter oldu simdi beni herkese kotuluyor ve bazi arkadaslarlada arami bozdu ben simdi benim ayni durumuma dusup isten cikarilmasini bekliyorum hemde hemn

      1. İyi günler,14 yaşıma kadar troid hastasıydım dolayısıyla boyum uzamadı hep yaşıtlarımdan geri kaldım şimdi tedavi oldum ama doktorlar bana kemiklerimin kapandığını ve uzayamayacağımı söylediler bunun her hangi bir çözümünüz var mı ? Varsa lütfen söyleyin

  21. Sevdiğim adam çok sinirli egosu çok yüksek ben onu çok seviyorum ama bugün beni terk etti neymis onun sözünü hiç dinlemiyormusum vallahi dinliyorumve onu çok seviyorum geri dönmesi için ne yapabiliriz ne olur bir yardım edin

  22. Sevgilim tarafından gerçekten çok acı çekiyorum ve ben onu bırakmıyorum olmuyor ve oda aynı şekilde beni bırakamıyor ve ailesi de bize engel olmak istiyor ne olur yardım edin

  23. Ben birini çok seviyorum ama kendisi suan çalısmak icinyurt dısına çıktı . kendisinden haber alamıyorum .. O beni unuttumu acaba

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir