Eşime söz geçirme duası

Eşiniz gerek işi sebebiyle gerekse farklı kişilerin kışkırtması sonucu sizlere kötü davranıp devamlı olarak üzerinize geliyor ve bu kavglar sonucu yıpranıyorsanız bugün sizler ile paylaşmak istediğimiz dua ile eşiniz nerde olursa olsun daha sakinleşicek ve sizi olan ilgisi daha çok artıcaktır.Bu dua allah katında helal olan eşiniz için okuyabilirsiniz.Dua imam nikahlı çifteler arasında çok daha fazla ve hızlı etkisini göstermektedir.Söz dinleme duası genellikle agresif ve sert eşlerin sakinleşmesi rüyalarında devamlı eşlerini görmesi ve bunla beraber eşlerine olan ilgilerinin artması ile sonuçlanmaktadır.

Eve girip çıkarken üstelik yanına her girip çıktığınız da ya veliyy adını zikrediniz içeceği suya “ya muksit,ya hamid, ya halim ya hakim, ya rauf ya vedud “Eşinizin Adı” okuyun dilerseniz ebced değerinde dilerseniz sayısız
Bir tane kırmızı ve tatlı elmaya 41 Ayetel Kürsi oku bunu sevdigin kişiye yedir aranızdaki bütün hatalar kalkar

Niyet edip 41 gün gün içerisinde 41 defa ” ve elgaytü aleyke mehabbeten minni”

kirginlikla-barismasi-icin-dua

Günde 1100 kere ‘Ya zül celali vel ikram’ çekiyorsunuz. 21 gün içerisinde sevdiğiniz geride geliyor. Denenmiştir. zikre baslamadan öncelik olarak niyet ediliyor .

Medyum Dolunaya Hemen Soru-Cevap

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Bir önceki yazımız olan Dileklerimin Kabulu İçin dua başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

“Eşime söz geçirme duası” için 30 yorum var.

  1. Ben son haftadir sevdigim insanla cok kavga ediyordum, ailem bu insani 4 senedir taniyor ama kabullenmiyorlardu ve sevmiyorlardı. Ananem elinden geleni yapti bizi ayirmak icin ama basaramadi. Su siralar cok kavga ettigimiz icin supheleniyordum. Cozumu varmidir bunun derken dolunay hocayı buldum nette erkek arkadasima cok deger veriyorum ve asla ayrilmak istemiyordum benimle çok uğraştılar ama yapamadılar sonunda evlendik ve buna vesile olan dolunay hocama sonsuz teşekkürler…

  2. MERHABA DOLUNAY HOCAYI GOOGLE DE BULDUM UZUN SÜRDÜ ÇOK ARAŞTIRMALAR YAPTIM SONUCA ULAŞMAK İÇİN DOĞRU ADRES DOLUNAY HOCA DEDİM İYİKİ DEMİŞİM ŞİMDİ EŞİM İKİNCİ ÇOCUĞUMUZA HAMİLE ÇOK ŞÜKÜR

  3. Karımla 10 yıldır evliydik şimdi evi terk etmişti beni istemediğini söylemişti ben onun gitmesini istemiyordum bana geri gelsin istiyordum bana olan sevgisi bitmişti farkındaydım bunun için vefk yaptırmak istiyordum dolunay beyi gördüm yaptığı vefkler de çoğu kişide sonuç sağlamış gerçekten işinin ehli olduğuna karar verdim ve aradım bana detaylarını anlattı sağolsun sonra başladık çalışmaya ben ankaradayım geldi vefk bana iş yerime adres vermiştim neyse aldım başladım hocam zaten miskle tütsü kokularıyla zaten açar açmaz cezb oldum 24 gün sonra ilk etkilerini gördüm ve 40 olunca hocam bakımını yaptı tutmuş dedi gerçektende de tuttu çok iyiym karımla şimdi 🙂

  4. Merhabalar dolunay hoca evliliğimi kurtardı benim şimdi ben 6.5 senelik evliydim esimle ayrı yerlerde yaşadık o istanbulda ben sivastaydım esimin bana tekrardan asik olmasini istiyordum ve bana baglanmasini istiyordum bu konuda bana yardimci olurmasını istedim sağolsun yuvamı kurtarmak için elinden geleni yaptı ve başarılı da oldu yaptırdığım bebek uygulamalası ile öyle tesirli bir sonuç aldımki bu anlatılmaz yaşanır gerçekten öneriyorum.

  5. Merhablar, ben seçil istanbuldan sevgilim beni önce sözlü şekilde hakaret etti sebepsiz yere sonra aldattı ve terk etti sonunda. 3 yıldır beraberdik ve bu şekilde ben sevdiğim güvendiğim adamı tanıyamıyordum. Bir insan bu şekilde katiyen değişemezdi yolunda gitmeyen birşeyler vardı. Araştırdım ve en iyi medyum dolunay beyi gördüm. Bakım yaptı ve eski sevgilisi tarafından kara büyü yapılmış benim sevdiğime. Yani bana olan o davranışları anlam veremediğim tavırları falan kendi iradesiyle olmadığını anladım. Sonradan pişman oldum bende kötü sözler bende söyledim ama işin rengi başkaymış. Dolunay hocama sonsuz teşekkürler öyle bir çalışma yaptı ki bizi uçurumun kenarından aldı kurtardı resmen. Şimdi çok iyiyiz müteşekkirim:)

  6. Arkadaşlar Dolunay hocayla bugün bazı özel problemlerim yuzunden, kişiye özel çalışma yaptıriyorum hocamızın ismini internette çok duydum yorumların hepsini okudum güvenilir bir hoca olduğu yorumlardan bile belli , dolandırıcı olmadığına eminim inşallah benim islemimde kısa sürede tutar. İşlem sonucunu size burdan haber ederim. Allah yardımcınız olsun.

  7. Merhaba. Benim eşim aldatmaya başlamıştı. Kocamı çok seviyordum ayrılmak istemediğim için bağlama vefki yaptırmak istedim. Sonrasında araştırırken Dolunay hocanın ismini çok duydum. Sağ olsun beni yarı yolda koymadı diğerleri gibi. Kocam kısa süre de o kötü kadından kurtuldu ve artık benimle. Çok mutluyuz. Bana eskisinden de daha iyi davranıyor. Çok şükür yuvam bozulmadı.

  8. Bir hevesle çıkmaya başladığım erkek arkadaşımı aslında pek sevmedigimi farkettim ama o beni delicesine seviyordu onu üzmek içimden hiç gelmiyordu yaptığım araştırmalar sonucu bu tarz durumlarda vefk ,celp vs. yapildigini öğrendim ama etrafta çok dolandırıcı vardı iyi bir araştırma sonucu Dolunay hocanın güvenilir olabileceğini düşündüm ve onunla irtibata geçtim.Celp işlemi yapmaya karar verdik kargo geldikten 35 gün sonra işlem tuttu benim için canını verecek adam durduk yere ayrılmak istediğini söyledi ve kurtulmuş oldum. Allah razı olsun hocam.

  9. Sevgili kardeşlerim dolunay hocamın yptığı vefk sayesinde yuvam dağılmaktan kurtuldu. Çok iyi bir medyum tanıdığım iyi insanların başında. Güvenerek çekinmeden danışabilirsiniz kesinlikle ağzım dilim yanmadı ve çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. Googleye medyum dolunay yazınca zaten çıkıyor. Çok uzun zamandır bu işe girmiş zaten o bana ayrıca bir güven vermişti vergi levhası da var resmi çalışıyor doğru bir kişilik. Kesinlikle dolunay hocayı tavsiye ediyorum çalışan asla pişman olmaz. Daha önce başka medyum hocalara da yaptırmıştım vefk olmadı. Ama dolunay hocamın işi prensibi çalışma stili vefkleri bambaşkaymış iyi ki tanıdım memnun kaldım bende.

  10. Selamlar. Ben yıllardır güzel bir iş sahibi olamadım. Babam bu yüzden çok üstüme geliyordu. Psikolojim iyice bozulmuştu. Kendimi eve kapatmak istedim ama onun çözüm olamayacağı kesindi. Çare ararken Dolunay hocayı tanıdım. İyi ki tanımışım. O olmasaydı işsiz güçsüz kalacaktım. Hele şükür ailemle de çok iyiym işlerim de rayına oturdu. Allah Dolunay hocamdan razı olsun.

  11. Ben de son 2 ay içinde 3 farklı medyuma başvurdum internetten bularak 3′ü de kandırdı. Bir tanesine tam tamına 9000 TL kaptırdım. Basiretim bağlandı resmen 2 günde yüzde yüz çözüm deyince nasıl gönderdim onu bile hatırlamıyorum yazınızı önceden okusaydım göndermezdim… garanti verenlere inanmayın yalancılar arkadaşlar bir saat sonra ölmeyeceğimizin garantisini kim verebilir akıl var mantık var. Ama dolunay bey gerçekten doğru bir insan beni hiç pişman etmedi sabırla dinledi yardımcı oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Yaptıran pişman olmaz bir daha yaptırır ve herkese öneriri ben memnun kaldım ve öneriyorum kesinliklee.

  12. Selamun Aleykum kardeşlerim .Benim işlerim hiçbir zaman rast gitmiyordu. Her zaman önüme bir engel çıkıyordu. Arkadaşlarım Medyum Dolunay hocadan bahsetmişlerdi. Bunun üzerine Dolunay hocayla konuşmak istedim. Beraber kısmet açma işlemi yaptık. Bundan son derece memnun kaldım. 1 ay içerisin de her şey yoluna girmeye başladı . Her şey tek tek güzelleşiyor. Allah Dolunay hocadan razı olsun.

  13. Sevgili kardeşlerim dolunay hocamın yptığı vefk sayesinde yuvam dağılmaktan kurtuldu. Çok iyi bir medyum tanıdığım iyi insanların başında. Güvenerek çekinmeden danışabilirsiniz kesinlikle ağzım dilim yanmadı ve çok memnun kaldığımı belirtmek isterim. Googleye medyum dolunay yazınca zaten çıkıyor. Çok uzun zamandır bu işe girmiş zaten o bana ayrıca bir güven vermişti vergi levhası da var resmi çalışıyor doğru bir kişilik. Kesinlikle dolunay hocayı tavsiye ediyorum çalışan asla pişman olmaz. Daha önce başka medyum hocalara da yaptırmıştım vefk olmadı. Ama dolunay hocamın işi prensibi çalışma stili vefkleri bambaşkaymış iyi ki tanıdım memnun kaldım bende.

  14. MERHABA DOLUNAY HOCAYI GOOGLE DE BULDUM UZUN SÜRDÜ ÇOK ARAŞTIRMALAR YAPTIM SONUCA ULAŞMAK İÇİN DOĞRU ADRES DOLUNAY HOCA DEDİM İYİKİ DEMİŞİM ŞİMDİ EŞİM İKİNCİ ÇOCUĞUMUZA HAMİLE ÇOK ŞÜKÜR

  15. Merhablar, ben seçil istanbuldan sevgilim beni önce sözlü şekilde hakaret etti sebepsiz yere sonra aldattı ve terk etti sonunda. 3 yıldır beraberdik ve bu şekilde ben sevdiğim güvendiğim adamı tanıyamıyordum. Bir insan bu şekilde katiyen değişemezdi yolunda gitmeyen birşeyler vardı. Araştırdım ve en iyi medyum dolunay beyi gördüm. Bakım yaptı ve eski sevgilisi tarafından kara büyü yapılmış benim sevdiğime. Yani bana olan o davranışları anlam veremediğim tavırları falan kendi iradesiyle olmadığını anladım. Sonradan pişman oldum bende kötü sözler bende söyledim ama işin rengi başkaymış. Dolunay hocama sonsuz teşekkürler öyle bir çalışma yaptı ki bizi uçurumun kenarından aldı kurtardı resmen. Şimdi çok iyiyiz müteşekkirim:)

  16. Merhablar, ben seçil istanbuldan sevgilim beni önce sözlü şekilde hakaret etti sebepsiz yere sonra aldattı ve terk etti sonunda. 3 yıldır beraberdik ve bu şekilde ben sevdiğim güvendiğim adamı tanıyamıyordum. Bir insan bu şekilde katiyen değişemezdi yolunda gitmeyen birşeyler vardı. Araştırdım ve en iyi medyum dolunay beyi gördüm. Bakım yaptı ve eski sevgilisi tarafından kara büyü yapılmış benim sevdiğime. Yani bana olan o davranışları anlam veremediğim tavırları falan kendi iradesiyle olmadığını anladım. Sonradan pişman oldum bende kötü sözler bende söyledim ama işin rengi başkaymış. Dolunay hocama sonsuz teşekkürler öyle bir çalışma yaptı ki bizi uçurumun kenarından aldı kurtardı resmen. Şimdi çok iyiyiz müteşekkirim:)

  17. Merhaba arkadaşlar malesef hepimiz başına ummadığımız şeyler bir anda çıkıp gelebiliyor. Benimde eşim beni ve ailesine sırt döndü terk etti ve gitti hiç sebep yokken. Çok seviyorduk birbirimizi ne olduğunu bile anlamadım. Daha önce bulunduğum yerlerde olan seyhlere hocalara gittim fakat bir çözüm bulamadık sonuç elde edemedik. İnternetteki hocaları denedim çoğunda ya dolandırıldım ya da sorunlar çıktı yalanlar söylediler ve tutmadı olmadı. Son kez dedim artık en son dolunay medyum u gördüm işlem yaptırdım bebek isminde bir tılsımmış. Detaylıca anlattı ve mantığıma yattı bu çalışma. 21 günde etki aldım ve kocam dönüp evimize gelip herşeyi anlattı neler olduğunu neden böyle olduğunu. İyi ki dolunay hocayı buldum pişman değilim çok mutluyum iki var dolunay hocam.

  18. Selamün aleyküm arkadaşlar, ben daha önceleri bir çok medyum ve hocaya işlem yaptırmış birisi olarak sizlere kısaca başımdan geçenleri anlatacağım. Bundan bir kaç ay zaman önce uzun süren araştırmalarım sonucunda medyum dolunay beyle tanıştım. Aslında tavsiye üzerine de diyebilirim. Bir yakınım var ismi selda o başka bir sıkıntısı için dolunay beyle çalışmış ve memnun kalmış. Sonrasında bende dolunay bey hocayla çalışmaya karar verdim kendisi çok ilgili sağolsun sorunumu şıp dedi anladı. Bebek uygulamasından bahsetti çok etkili bir telkin olduğunu detaylı şekilde aktardı bana. Bende yaptırdım ve 12 gün sonra istediğim oldu çok şaşırdım ve karmaşık duygular yaşadım sevinç ve şaşkınlığım:) şimdi çok mutluyum eşimle aramızdaki sorunlarda kayboldu teşekkür ve tavsiye ediyorum.

  19. Merhaba. Benim eşim aldatmaya başlamıştı. Kocamı çok seviyordum ayrılmak istemediğim için bağlama vefki yaptırmak istedim. Sonrasında araştırırken Dolunay hocanın ismini çok duydum. Sağ olsun beni yarı yolda koymadı diğerleri gibi. Kocam kısa süre de o kötü kadından kurtuldu ve artık benimle. Çok mutluyuz. Bana eskisinden de daha iyi davranıyor. Çok şükür yuvam bozulmadı.

  20. Merhaba eşimin aklını çelmeye çalışan bir kadın vardı hocamı buldum dolunay bey yardımcı oldu son bir yıldır evliliğimizi boşanmaya kadar götürmüştü bu kadın ama ben boşanmak istemiyordum vefk sayesinde dolunay hocam evliliğimi kurtardı.

  21. Bir hevesle çıkmaya başladığım erkek arkadaşımı aslında pek sevmedigimi farkettim ama o beni delicesine seviyordu onu üzmek içimden hiç gelmiyordu yaptığım araştırmalar sonucu bu tarz durumlarda vefk ,celp vs. yapildigini öğrendim ama etrafta çok dolandırıcı vardı iyi bir araştırma sonucu Dolunay hocanın güvenilir olabileceğini düşündüm ve onunla irtibata geçtim.Celp işlemi yapmaya karar verdik kargo geldikten 35 gün sonra işlem tuttu benim için canını verecek adam durduk yere ayrılmak istediğini söyledi ve kurtulmuş oldum. Allah razı olsun hocam.

  22. Merhaba arkadaşlar. Ben 33 yaşındayım işlerim yılladır rast gitmedi hepbkit kanaat gecindim.karımı ve cocuklarımı yeterince mutlu edemedim karım kısmetimin kapalı olduğunu bana hatırlattıktan sonra hemen çare aradım. En sonun da Dolunay hocamla tanıştım. Allah bir değil bin kere razı olsun. Şimdi şükürler olsun işim yoluna girdi.

  23. Karımla 10 yıldır evliydik şimdi evi terk etmişti beni istemediğini söylemişti ben onun gitmesini istemiyordum bana geri gelsin istiyordum bana olan sevgisi bitmişti farkındaydım bunun için vefk yaptırmak istiyordum dolunay beyi gördüm yaptığı vefkler de çoğu kişide sonuç sağlamış gerçekten işinin ehli olduğuna karar verdim ve aradım bana detaylarını anlattı sağolsun sonra başladık çalışmaya ben ankaradayım geldi vefk bana iş yerime adres vermiştim neyse aldım başladım hocam zaten miskle tütsü kokularıyla zaten açar açmaz cezb oldum 24 gün sonra ilk etkilerini gördüm ve 40 olunca hocam bakımını yaptı tutmuş dedi gerçektende de tuttu çok iyiym karımla şimdi 🙂

  24. Medyum dolunay hocayı google de buldum kısmetim kapalıydı elimi nereye atarsam atayım hep boşta kaldı bu zamana kadar belki onlarca medyum hocaya gittim kimse bana yardım edemedi. Dolunay hocam bebek çalışmasına başladık çok kısa sürede yapıp gönderdi sağolsun ve bana ulaştıktan sonra nasıl kullanacağımı anlattı bugün 4 ncü günüm ve yarın iş görüşmelerime gideceğim sevinçliyim 🙂

  25. Arkadaşlar benimde o kadar cok başıma işb geldi ki işlem yaptırmadığım hoca kalmadı fakat hiç kimse bana yardımcı olmadı yok malzeme parası yok şu yok bu dünyanın parasını dağıttım Dolunay hocadan Allah razı olsun bir tek o derdime derman oldu. Öyle şeyler yaşamıştım ki şimdi hatırlamak bile istemiyorum sağolsun Dolunay hocam herşeyi çözdü. Hocam elleriniz dert görmesin.

  26. Selamlar. Ben yıllardır güzel bir iş sahibi olamadım. Babam bu yüzden çok üstüme geliyordu. Psikolojim iyice bozulmuştu. Kendimi eve kapatmak istedim ama onun çözüm olamayacağı kesindi. Çare ararken Dolunay hocayı tanıdım. İyi ki tanımışım. O olmasaydı işsiz güçsüz kalacaktım. Hele şükür ailemle de çok iyiym işlerim de rayına oturdu. Allah Dolunay hocamdan razı olsun.

  27. MERHABA DOLUNAY HOCAYI GOOGLE DE BULDUM UZUN SÜRDÜ ÇOK ARAŞTIRMALAR YAPTIM SONUCA ULAŞMAK İÇİN DOĞRU ADRES DOLUNAY HOCA DEDİM İYİKİ DEMİŞİM ŞİMDİ EŞİM İKİNCİ ÇOCUĞUMUZA HAMİLE ÇOK ŞÜKÜR

  28. Merhabalar. Ben bir ay önce eşimden istemeyerek ayrılmıştım. Onu çok seviyordum hala da çok seviyorum. Hamile olmama rağmen kabul etmiyordu beni çocuğumu babasız büyütmek istemiyordum. Bu yüzden bende  Dolunay hocayla irtibata geçtim.Dolunay hoca  sayesin de  eşime kavuştum. Çocuğum artık babasız büyümeyecek. Çok şükür allahıma. Dolunay hocadan allah razı olsun.

  29. Karımla 10 yıldır evliydik şimdi evi terk etmişti beni istemediğini söylemişti ben onun gitmesini istemiyordum bana geri gelsin istiyordum bana olan sevgisi bitmişti farkındaydım bunun için vefk yaptırmak istiyordum dolunay beyi gördüm yaptığı vefkler de çoğu kişide sonuç sağlamış gerçekten işinin ehli olduğuna karar verdim ve aradım bana detaylarını anlattı sağolsun sonra başladık çalışmaya ben ankaradayım geldi vefk bana iş yerime adres vermiştim neyse aldım başladım hocam zaten miskle tütsü kokularıyla zaten açar açmaz cezb oldum 24 gün sonra ilk etkilerini gördüm ve 40 olunca hocam bakımını yaptı tutmuş dedi gerçektende de tuttu çok iyiym karımla şimdi 🙂

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir